GEEFT TERUG

Heb je een product ontvangen dat niet past, niet helemaal is zoals verwacht, of is het een geval van een klacht?

Eenmaal ingelogd, wordt u naar een stapsgewijze handleiding gebracht waar u kunt kiezen wat u wilt teruggeven en wat u ermee wilt doen. Het is belangrijk dat u de gids op de voet volgt, zodat we uw terugkeer zo snel mogelijk aankan. We bieden een 14-daagse geld-terug-garantie en 101-daagse uitwisseling voor een cadeaubon of ander product. U kunt uw bestelnummer vinden in uw bestelbevestiging.

Ga naar retourportaal

Log in met uw bestelnummer en uw postcode in onze rendementen.

1. Vul het online formulier in

Voer de velden in met het bestelnummer en de postcode en selecteer vervolgens de producten die u wilt retourneren en de reden voor de retour.

2. Koop en print retouretiket

Ons retouretiket kost € 6, dat automatisch wordt afgetrokken als u een terugbetaling kiest. Als u een uitwisseling of cadeaubon kiest, betalen we de retourzending.

3. Pak de producten in en bevestig uw retouretiket op het pakket

Pak uw retourzending goed in zodat de producten goed worden beschermd. We raden u aan het item terug te sturen the original verpakking. Bevestig uw retouretiket zorgvuldig aan het pakket - zorg ervoor dat het het oude label bedekt, dus er is maar één zichtbaar label op het pakket.

4. Stel uw retourzending af

Stuur uw retourpakket terug naar een postkantoor en wacht op de verwerking van uw terugkeer. Het kan tot 14 werkdagen duren vanaf het moment dat u het pakket terugstuurt totdat we het hebben ontvangen en verwerkt.

Houd er rekening mee dat

1. Wissel of geld terug

We bieden een 14-daagse geld-terug-garantie en 101-daagse uitwisseling voor een cadeaubon of ander product. Als u naar een andere kleur wilt ruilen, selecteert u een cadeaubon.

2. Verzendkosten

De verzendkosten worden afgetrokken van het geretourneerde bedrag. Als u ervoor kiest om uit te wisselen voor een andere maat of cadeaubon, betalen we de terugkeerportering en voor de verzending terug naar u.

3. Klacht?

Als u een klacht hebt, moet u ook de gids volgen in onze retourportal. Het zal u begeleiden door de stappen om uw claim in te dienen.

Onze FAQ over rendementen

We hebben de antwoorden op uw vragen hier

Hoe lang is mijn terugkeerperiode?
+

Wat kost een Returnlabel?
+

Hoe kan ik een klacht inzetten?
+

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
+

Wat moet ik doen als ik een onjuist of defect item heb ontvangen?
+

Kan ik twee verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
+

Kan ik naar een andere maat uitwisselen?
+

Kan ik uitruilen voor een andere kleur?
+

Ga naar alle FAQ's

NOG STEEDS NIET ZEKER?

Neem contact op met onze klantenservice!

U kunt elke dag van de week contact opnemen met ons klantenserviceteam en zij beantwoorden uw vragen graag.

U kunt hieronder onze klantenservice bezoeken.

Ga naar de klantenservice
NOG STEEDS NIET ZEKER?