RETOUREN
Heeft u een product ontvangen dat niet past, niet geheel naar verwachting was of is er sprake van een klacht?
Nadat u bent ingelogd, komt u in een stap-voor-stap handleiding waarin u kunt kiezen wat u wilt retourneren en wat u ermee wilt doen. Het is belangrijk dat u de handleiding nauwkeurig volgt, zodat wij uw retourzending zo snel mogelijk kunnen afhandelen. Wij bieden een 14 dagen geld-terug-garantie en 101 dagen omruilen voor een cadeaubon of ander product. Je ordernummer vind je in je orderbevestiging.
GA NAAR RETOURPORTAALIn ons retourportaal logt u in met uw ordernummer en uw postcode.
1. Vul het onlineformulier in
Vul de velden in met het bestelnummer en de postcode en selecteer vervolgens de producten die je wilt retourneren en de reden van retour.2. Koop en print een retourlabel
Ons retourlabel kost € 6,-, dit wordt automatisch afgetrokken als je voor terugbetaling kiest. Als u kiest voor een ruil- of cadeaukaart, betalen wij de retourzending.3. Verpak de producten en plak uw retourlabel op het pakket
Verpak je retourzending goed zodat de producten goed beschermd zijn. Wij adviseren u het artikel retour te sturen the original verpakking. Bevestig uw retourlabel zorgvuldig aan het pakket. Zorg ervoor dat het het oude label bedekt, zodat er slechts één zichtbaar label op het pakket zit.4. Geef je retourzending af
Stuur uw retourpakket terug naar een postkantoor en wacht op verwerking van uw retourzending. Het kan tot 14 werkdagen duren vanaf het moment dat u het pakket terugstuurt totdat wij het hebben ontvangen en verwerkt.Let op
1. Ruilen of geld terug
Wij bieden een 14 dagen geld-terug-garantie en 101 dagen omruilen voor een cadeaubon of ander product. Als je wilt ruilen voor een andere kleur, selecteer dan een cadeaubon.
2. Verzendkosten
De verzendkosten worden van het geretourneerde bedrag afgetrokken. Als u ervoor kiest om te ruilen voor een ander formaat of een cadeaubon, betalen wij de verzendkosten voor het retourneren en de verzending naar u terug.
3. Klacht?
Als u een klacht heeft, dient u ook de handleiding in ons retourportaal te volgen. Hierin wordt u door de stappen geleid om uw claim in te dienen.
Onze veelgestelde vragen over retourneren
Hoe lang is mijn retourtermijn?
Wat kost een retourlabel?
Hoe maak ik een klacht aan?
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of defect artikel heb ontvangen?
Kan ik twee verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?
Kan ik ruilen voor een andere maat?
Kan ik ruilen voor een andere kleur?
NOG STEEDS NIET ZEKER?
Neem contact op met onze klantenservice!
U kunt elke dag van de week contact opnemen met onze klantenservice en zij beantwoorden graag uw vragen.
Hieronder kunt u terecht bij onze klantenservice.