
Wil je een product retourneren, ruilen of een klacht indienen?
Vind ons retourportaal of het antwoord op je vragen hieronder!
RETOURNEREN
Heb je een product ontvangen dat niet past, niet helemaal was zoals verwacht of gaat het om een klacht?
In ons retourportaal log je in met je bestelnummer en je postcode.
Zodra je bent ingelogd, kom je bij een stap-voor-stap handleiding waar je kunt kiezen wat je wilt retourneren en wat je ermee wilt doen.
Het is belangrijk dat je de handleiding tot op de letter volgt, zodat we je retourpakket zo snel mogelijk kunnen verwerken.
We bieden een 14-dagen geld-terug garantie en 101-dagen ruilen voor een cadeaubon of ander product.
Je vindt je bestelnummer in je orderbevestiging.
Houd er rekening mee dat er €6 retourkosten in mindering worden gebracht - dit bedrag dekt de portokosten voor je retourlabel. Als je ervoor kiest om te ruilen voor een andere maat of cadeaubon, betalen wij de retourkosten en de verzendkosten opnieuw aan jou.
Hoe stuur ik een retourzending?
1. Vul het online formulier in
Vul de velden met het bestelnummer en de postcode in en selecteer vervolgens de producten die je wilt retourneren en de reden van retourneren.
2. Koop en print een retouretiket
Ons retouretiket kost €6. Als u kiest voor ruilen of een cadeaubon, betalen wij de retourkosten.
3. Verpak de producten en bevestig uw retouretiket aan het pakket
Verpak uw retourzending goed zodat de producten goed beschermd zijn. We raden je aan om de producten in de originele verpakking te retourneren en je retouretiket zorgvuldig aan het pakket te bevestigen.
VRAGEN OVER RETOURNEREN
Ons retourlabel kost €6. Dit bedrag dekt de portokosten voor het retouretiket. Als u ervoor kiest om te ruilen voor een ander formaat of een cadeaubon, betalen wij zowel de portokosten als de verzendkosten terug. Je kunt je pakket ook terugbrengen in onze fysieke winkel aan Boulevarden 18 in Aalborg.
Als je een klacht hebt, moet je ook de handleiding in ons retourportaal volgen. Deze leidt je door de stappen om je claim in te dienen.
Het kan tot 10 dagen duren vanaf het moment dat we je retourpakket ontvangen totdat het geld op je rekening staat.
Zodra we je pakket hebben ontvangen, doen we ons best om ervoor te zorgen dat je het geld zo snel mogelijk ontvangt. We streven ernaar het bedrag op dezelfde dag terug te storten als het pakket is ontvangen, hoewel het tot 3 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling plaatsvindt. Daarnaast kan het 1-3 werkdagen duren voordat het geld op je rekening staat. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd ingaat op het moment dat we het pakket op voorraad ontvangen.
Het bedrag wordt teruggestort op de kaart die je hebt gebruikt toen je de bestelling plaatste.
Om veiligheidsredenen kunnen we het geld helaas niet terugstorten op een andere rekening.
In het onfortuinlijke geval dat we een verkeerde maat of een verkeerd artikel hebben verzonden, zullen we ons best doen om de fout zo snel mogelijk te herstellen. We hopen dat je wilt meewerken en ons wilt helpen het probleem voor beide partijen zo gemakkelijk mogelijk op te lossen!
Dit is wat je moet doen:
1. vul het retourformulier voor defecte leveringen in.
2. Selecteer de categorie die overeenkomt met je bestelling - Als je een andere maat hebt ontvangen dan op de orderbevestiging staat, selecteer dan welk artikel het is - Als het een defect artikel is, schrijf dan een korte opmerking in het opmerkingenveld. Vergeet niet een knoop te leggen op de mouw of de broekspijp als het artikel defect is.
3. Retourlabel per e-mailWij sturen binnen 24 uur na het invullen van het retourformulier een retourlabel naar je e-mail, dat je aan het pakket kunt bevestigen en terug kunt sturen.
4. Opnieuw verzendenWij streven ernaar het juiste artikel nog dezelfde dag te verzenden als we je pakket hebben ontvangen. Als we het artikel niet op voorraad hebben, nemen we telefonisch of per e-mail contact met je op voor meer informatie.
Ja, als je onze retourportal gebruikt, wordt je door de stappen geleid om het product te ruilen voor een andere maat.
We sturen het artikel terug en sturen het naar je op.
Je kunt niet ruilen voor een andere kleur via onze retourportal. In plaats daarvan moet je een cadeaubon selecteren in het retourportaal en dan kun je een nieuwe aankoop doen op de website, waarbij je de cadeaubon gebruikt om een andere kleur te bestellen.

Weet je het nog steeds niet zeker?
Neem contact op met onze klantenservice!
Je kunt elke dag van de week contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen je vragen graag beantwoorden.
Je kunt ons schrijven via ons contactformulier of ons bellen op 70 70 72 17 op werkdagen tussen 12:00 - 15:00 uur.